מקלב: "לצערי בליכוד דוחפים לבחירות, מאיפה הביטחון הגדול?"

אסתי פלד No Comments on מקלב: "לצערי בליכוד דוחפים לבחירות, מאיפה הביטחון הגדול?"

ח"כ אורי מקלב במהדורה המרכזית: "גם אם הסקרים מראים כרגע 60 או 61 לא צריך לסמוך על זה ולא צריך להאמין לסקרים. אנחנו צריכים לשאוף לממשלה אחרת. בחירות זה דבר לא טוב כרגע, הציבור מאס בזה"

צילום: פלאש 90
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אורי מקלב מצר על כוונת מפלגת הליכוד להוביל לבחירות. "אני לא יודע מאיפה הביטחון הגדול במהלך הזה", אומר מקלב הערב (שלישי) בריאיון למהדורה המרכזית עם אבי מימרן.

מקלב התייחס להתפרקותה של הממשלה: "הם ניסו לעשות הכל להספיק להרוס הרבה במשך השנה הזו אבל הכל טפח על פניהם. בכל המשק היום יש התמרמרות, עליית מחירים ויוקר מחיה שלא היה כמותו שנים. אנחנו נמצאים בקטסטרופה כלכלית. צריך רק לראות את רשימת ניגודי העניינים של ליברמן: רשימת ענק של עשירים מופלגים. הוא מנותק".

ביחס למשבר סביב הרפורמה בתחבורה הציבורית, אמר מקלב: "דווקא הדבר הזה גרם לקרע גדול בקואליציה, כשמשרד התחבורה התעלם מוועדת הכלכלה וזה גרם למתח גדול מאוד שאולי בסופו של דבר יפיל את הקואליציה. זה אחד הדברים שאולי ראוי שעליהם תיפול הממשלה. הם במהלך איטי של התפרקות. אין אמון של הציבור היום בממשלה".

מקלב מתח ביקורת על הליכוד: "אני חושב שהיום הליכוד יותר הולכת לכיוון של בחירות לצערי. כל בחירות זה הימור ואני לא יודע מאיפה הביטחון הגדול במהלך הזה. צריך לזכור, אמרתי את זה גם לראש האופוזיציה – שזו עוד תקופה שתהיה לממשלה לנהל כלכלת בחירות".

לדבריו "מי שמעוניין בבחירות היום אם הממשלה המתפרקת זה יש עתיד והליכוד. אנחנו צריכים לשאוף לממשלה אחרת. בחירות זה דבר לא טוב כרגע, הציבור מאס בזה".

הוא הוסיף: "גם אם הסקרים מראים כרגע 60 או 61 לא צריך לסמוך על זה ולא צריך להאמין לסקרים. יש להם סיבות משלהם. יש אינטרסים סביב הסקרים האלה. ודאי שצריך להקים ממשלה חלופית. הבעיה היא הווטו על נתניהו וזה הדבר היחיד שנשאר מהקואליציה ובליכוד יותר ויותר נחרצים שלא מוכנים לוותר בנושא".



0 תגובות